Har haft lite blogg lov... = )

Jaha.... Nu var man tebax. Har inte haft lust och inspiration att skriva..

Just nu är jag hemma och är sjuk.... Satans förkylning!! IGEN
Jag var ju nyss förkyld... Är dock på bättringsvägen, skönt... hatar förkylning.
Ständigt snorig, feber och en öm näsa av allt snytande.

Jag, Pelle, Tobbe och Cecilia var till Stockholm i helgen = ) Fy fan va kul vi hade.
Bodde på Nordic Sea, mycket bra hotell förutom att dom strulade till de när vi skulle betala.
Dom hade dragit summan när vi checkade in, men dom hade fortfarande reserverat summan på kontot och dessutom fick vi betala kontant när vi checkade ut...   = ) Jag tror att man söp bort en hel del hjärnceller...hehe.. Pelle ringde hotellet när vi kom hem och dom kunde se att dom hade gjort ett misstag...så de löste sig.

Vi hittade många bra pubar, men favoriten var Limerick Pub. En Irländsk pub, skit bra musik, live trubadur (från Irland, tror jag).

http://www.limerickpub.se/

De är en pub som jag verkligen kan rekomendera.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback