Fullspäckat schema

Sitter just nu på jobbet och skannar fraktsedlar... Jag och skannern är väl än så länge kompisar, men det dröjer väl bara ett tag... tur att fönstret är nära ; )

Känns spännande inför morgondagen.. blir ju av med tatueringsoskulden ; ) Fy fan va kul!
Sen har jag väl inte planerat så mycket i morgon, får se om jag hinner fara och handla en present till syster yster som fyller 25 idag. ( Grattis syster! Hoppas du får en bra dag ) Hon har bjudit hem oss på mat idag = )

Lördag blir det att grilla *mumma*, sen på kvällen drar jag, Cecilia och Madde till syster på fäääässt.. sen blir de väl ev krogen = ) Känns som om de var ett tag sedan man var ut...hehe.. Var stor sugen redan förra helgen.. men hä blev åssit

På Söndag har vi väl inte planerat så himla mycke, de är ju söndag... på eftermiddagen kommer de några från Pite dragway hem till oss, dom vill att jag ska skissa fram en design till deras t-shrits. Det kommer att bli kul och spännande, reklam kan man väl säga = )
Dom vill att jag ska rita en hotrod med en 50 tals pinuppa, en utmaning.. jag har inte ritat sånt så mycke, så det kommer att bli intressant.
Dessutom har jag inte så lång tid på mig, i mitten av Maj vill dom ha det som senast. Det kommer att bli tajt, men de ska nog gå... Håller ju på att flytta...så andra veckan i Maj ska vi bort på kongress i Helsingborg och pingst helgen ska jag ner till stockholm med ledningsgruppen.. Så man kan väl säga att Maj är en fullspäckad månad..
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback