Frisk....eller är man? ; )

Nu var man frisk igen, lite små snorig men det kan man leva med. Det var den västa förkylningen jag någonsin haft.

Jag hatar vinter, man vill bara ligga kvar i sängen....det är mörkt, iskallt, halkigt och blött, det enda jag tycker om med vintern är att det är såå vackert ute. Jag kan gärna stå över vintern, ha en längre vår, sommar och höst istället.

Till något mer positivt, vi hade firmafest i helgen. Jag har aldrig haft såååå himla kul på någon firmafest någonsin. Lördag kl 8 åkte vi buss ner till Skellefteå. Vi fick bowla och leka av oss på Boda borg. Sen på kvällen var det middag och underhållning. Jag hade skit kul....  = )
Åt gott, drack gott och dansade hela natten...  Busslasset gick hemåt på Söndag. Tala om att man var lite lämmen i kroppen, efter både bowling, Boda borg och en massa dansande. Men det var det självklart värt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback