What a day...

Dagen började med att jag försov mig....F*n vad dåligt! Jag som har TVÅ väckare, hur lyckas man?!
Jag har en vanlig väckare och mobilen, när jag vaknade höll jag mobilen i handen, båda var avslagen... Jag vaknade av att Clara satt och petade på mig, "Mamma, vi måste fara nu"...haha... tala om att jag flög upp ur sängen. Jag börjar kl 8, vaknade kl 7.50... klädde på oss och gjorde oss klar vi var utanför dörren typ 8.10. Körde Clara på dagis, sen vidare på jobbet. Självklart hamnade jag bakom en stoppkloss, slängde ut en massa svordomar.... Tillslut kom jag mig på jobbet 8.30. En sån sak förstör hela dagen, har varit på dåligt humör hela dagen.

Nu ska man sätta sig framför dumburken, se om det kan finnas något bra där... bara slappa
Kl 22 är det iaf Fringe...Love it. Skit bra serie, speciellt Walter, han hittar på så knasiga saker hela tiden... = )
Tina » 2009-12-03 | 22:33:41
URL: http://tinalind.blogg.se/

NAAW syster har du blivit som jag:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback