Tttrrrröööötttttt....

Jag är såå himla trött, började kl 7 idag... och dom håller fortfarande på med att förbereda marken för asfaltering. Så den där välten har ju kört omkring HELA dan...tala om att man blir trött i huvudet av allt det där oljudet + att det skakar och vibrerar...*suck*
Efter jobbet var det ridlekis....Första lektionen som barnen fick rida, tala om att det var en som hade längtat.. = ) Som förälder ska men då leda hästen, Jag tycker att det gick skit bra förutom att jag har alldeles för stora stövlar på mig så man känner ju sig skit smidig....hehe
Desutom fick vi ju vara utomhus i stället för att vara inne i ridhuset. Så det var skönt.... = )
Sen var det bara att fara till mors fars och duscha av oss, sen hem. Jag känner mig helt slut, så jag kommer nog att sova som en bebis. Clara tror jag somnade innan ens huvudet hann landa på kudden..
hon var trött.
Tina » 2009-09-01 | 22:36:29
URL: http://tinalind.blogg.se/

vad kul! Gick de bra då?

Cilla » 2009-09-02 | 06:11:15

Jooo, det var ju som sagt första ridningen... = ) Det gick jätte bra....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback