Vad tiden går fort...

Jag tycker verkligen att tiden flyger förbi nu för tiden. Det var nyss sommar, men nu är vintern på väg... Fy vad deprimerande.. Kallt, halkigt, skitigt och blött. Nä, om ni frågar mig så kan jag helst stå över vintern, om jag vill ha snö kan man fara till fjällen. Jag ångrar djupt att jag köpte en rosa vinter dress till Clara, den är ju konstant skitig. Det är bara köpa en ny i någon mörkare färg...  = )

Jag rakade bort allt Pelles hår igår, ha velat prova de länge men det har bara inte blivit.. Jag tycker att det blev skit bra.. Clara har oxå fått en klippning, dock inte lika mycke... = )
Jag har insett att jag snart fyller år, kan man bara inte få stanna här i den här åldern.. Det vore ju perfekt...

I morgon är det ridlekis efter jobbet, som vanligt kommer det bli strssigt att hinna med. Men vad gör man inte för sin lilla skatt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback