Fixat och donat

Den här dagen känns som att den har gått vääääldigt långsamt. Det stör så enormt när inte internet funkar som det ska på jobbet. Allt tar så mycke längre tid, dessutom måste jag hela tiden fixa sånt som vanligtvis klarar sig själ tex backupen på vårt datasystem som körs varje kväll till fortlax, mailen, Webtop (där vi får hämtningsordrarna) osv osv.... En massa extra jobb helt enkelt. Ibland hatar jag verkligen den teknik vi har idag, för om något går sönder är det inget som man kan fixa själv.. Vågar man säga att det var bättre förr.... hehe...Hmmm... let me think...
Dessutom var jag hundvakt på jobbet idag..  = ) Kul med sällskap, inte för att jag tror att hon tyckte att jag var så rolig...hehe

Jag försökte verkligen fixa en egen design på bloggen, men jag är inte skapt för att pyssla med sånt jävla rackel..
..less..... Så, va gjorde jag?.. jo jag hittade mig ett... = )
Tyckter att den har var väldigt passande efter som att det är vinter och snart julafton....
Själv har man då inte ens börjat julshoppingen, har tänkt göra ett ryck i helgen med shopping och julstädning. Det känns inte som att det snart är julafton, för mig är det långt bort.
Jag tor att det är pga av snöbrist..  VILL HA SNÖ NU! eller helst sommar om man får välja... = )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback