Första arbetsdagen avklarad

Ja, då vad det gjort....första arbetsdagen efter semestern. Jag måste säga att det gick förvånansvärt bra ändå, jag hade trott att det skulle gå tyngre än vad det gjorde. Dagen bara liksom sprang förbi.
Dom håller på med att asfaltera planen och infarten där jag jobbar, vilket oljud. Jag trodde att vi skulle vibbrera bort när dom drog fram den här välten (eller vad det nu kallas). Tavlor rasade från hyllan och vitrinskåpet med allt fin glasen trodde jag skulle skaka sönder. Men vi överlevde....hehe. Det kommer att bli skit fint när dom är klar. Sen var det bara hämta Clara från dagis, tala om en dam som var JÄTTE trött. Hon vaknade före jag och Pelles väckare ca 4.30, så jag vet en som kommer att somna som en bebis ikväll... = ) Det kommer i och för sig jag också att göra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback